Kína meghatározza azt a módot, ahogy a kormányok manipulálják népüket

üresWikipedia Commons
Kérjük, ossza meg ezt a történetet!
image_pdfimage_print

Kína vezeti a világot a tudományos diktatúra, más néven a Technokratia létrehozásában, mivel a legmodernebb technológiát alkalmazza polgárainak manipulálására. Meghatározása szerint a technokratia a társadalomtudomány tudománya. TN szerkesztő

Kína billentyűzet-propagandisták hadserege állította be a közvélemény online manipulálásának színvonalát - és egyre több ország próbálja követni a modellt.

Kína cenzúrájú kormányának meghatározó képévé vált az a ikonikus kép, amikor egy ember vásárol, miközben akadályozza egy tartály útját a Kínai Tiananmen téren az 1989-en. Az internet korában a közösségi média azonban a kommunista párt küzdelmének élvonalává vált a nézeteltérés ellen.

A kormány úgynevezett billentyűzet-serege túlterjeszti a közösségi média oldalait a Kommunista Pártról szóló pozitív történetekkel - amelyeket a kutatók „pompás tartalomnak” neveznek -, hogy ellenőrizzék az üzenetet, és elfojtsák a rendszerrel kapcsolatos kritikákat és negatív történeteket.

A programért felelős kínai kormány nem hivatalos szárnya The 50 Cent Party néven ismert. Ez elegendő kritikus tartalmat tesz lehetővé az egyetértés illúziójának fenntartására, miközben a figyelmet a pozitív propaganda felé irányítja.

A név állítólag abból a pletykából származik, hogy a tagok mindegyikének 50 cent fizetett minden egyes álláshelyért, amely segítette a kormányt, bár kevés bizonyíték támasztja alá ezt az elméletet.

A nemrégiben készült tanulmány a Harvard Egyetem, a Stanford Egyetem és a Kaliforniai San Diego Egyetem kutatói elvégezték a leírtak szerint a művelet első nagyszabású empirikus elemzését.

A cikk címe Hogyan készíti el a kínai kormány a közösségi média hozzászólásait a stratégiai figyelmeztetés elvonására, és nem veszi figyelembe az érvet A kínai kormány körülbelül kétmillió munkavállalót foglalkoztatott az ország szociális média manipulálására.

A kutatók képesek voltak boncolni azt, amit Kína internetes propagandagépeként említettek 2014 szivárog a feltört e-mailekből ez feltárta a program mértékét.

„Alapvetően elsöprő pozitív tartalommal elárasztják az internetet Kína politikájáról, kultúrájáról és történelméről. Ami egy szétszórt figyelmet szenvedett kampányt jelent, nem pedig egy politikák egy sorának eladására vagy a rendszer politikájának megvédésére tett kísérletet ”- írja Margaret Roberts - mondta Vox ezen a héten.

A hozzászólások nem feltétlenül úgynevezett hamis hírek, hanem inkább olyan történetek, amelyek a rezsim híresebbé válnak, és arról szólnak, hogy milyen nagy a kínai történelem, vagy milyen uralkodó kínai sportcsapatok.

"Úgy gondoljuk, hogy a cél a figyelme figyelmen kívül hagyása, mivel ezeket az álláshelyeket bizonyos időszakokban erősen koordinálják" - tette hozzá.

"Az a megközelítésük, hogy figyelmen kívül hagyják a kritikát, és más témákra irányítják a figyelmet, és ezt úgy teszik, hogy az internetet pozitív propagandával fedik le."

A kutatók becslése szerint a kínai kormány évente 448 millió közösségi média kommentárt készít és tesz közzé.

Természetesen nem csak Kína alkalmazza ezt a stratégiát. Oroszország a másik szuperhatalom, amely átfogja a dezinformáció és az online propaganda hatalmát - és más országok egyre inkább követik a példát.

A világszerte a kormányok drámai módon növelik erőfeszítéseiket a közösségi médiában található információk manipulálására, a Szabadság a neten 2017 jelentés, kedden megjelent.

Az internetes szabadság vizsgálata az 65 országokban azt találta, hogy az 30 kormányai valamilyen formában manipulálnak az online információk torzítása érdekében, az előző évi 23-hez képest.

Ezek közé az erőfeszítések közé tartoztak a fizetett kommentátorok, trollok, „botok” - az automatizált számláknak adott név - hamis híroldalak és propagandaalkalmazások.

Olvassa el a teljes történetet itt ...

Csatlakozz a levelező listánkhoz!


avatar
2 Megjegyzés szálak
0 Téma válaszok
0 Követő
A legtöbb reagált megjegyzés
A legforróbb megjegyzésséma
2 Komment írók
Richard Hawkins +M11S Legutóbbi kommentárok
Iratkozz fel
Legújabb legrégebbi leginkább szavaztak
Értesítés
M11S
Vendég
M11S

Harvard, Stanford és az UC San Diego piackutatásként tanulmányozzák, hogy meghatározzák, hogyan lehet hasonló programot végrehajtani az Egyesült Államokban

Richard Hawkins +
Vendég
Richard Hawkins +

Az amerikai ügynökök neve sockpuppets. Az Egyesült Államok sok zsetont alkalmaz a külföldi közösségi médiában, ugyanakkor az Egyesült Államok a Voice of America alkalmazta a külföldi rádióhálózatokon. Van egy amerikai törvény, amely szerint az Egyesült Államok kormányának jogellenes a zokni bábok használata az Egyesült Államok lakosságánál ... De bízhat-e saját invazív megfigyelő ügynökségeinkben a törvény betartásában? Ki tudja ellenőrizni őket, amikor gazember?