A Snopes társalapítója, Mikkleson megszokott plagizátorként került mellé

Youtube
Kérjük, ossza meg ezt a történetet!
A Snopes önjelölt tényellenőrző üzletág, és maga is következetesen téves információforrás volt, de semmi olyan, mint társalapítója, David Mikklelson, akit éppen soros plágiumként és hírgyártóként tettek közzé hosszú évek óta.

Mikkelson védekezése szánalmas, áldozatként pozícionálja magát, mert hiányzott az újságírás hivatalos képzése. Állítólag jobb erkölcsi iránytűje lett volna, ha újságírói diplomát szerzett. Valószínűbb, hogy csalással és szellemi tulajdon lopásával vádolják.

A korrupció mélyen fut az úgynevezett „tényellenőrző” világban, és a Snopes csak a jéghegy csúcsa. ⁃ TN szerkesztő

David Mikkelson, a Snopes tényellenőrző weboldal társalapítója régóta úgy mutatkozott be, mint az igazság online döntőbírója, védőbástya a pletykák és az álhírek elleni küzdelemben. De hazudott neki az oldal több tízmillió olvasója: Egy BuzzFeed News vizsgálat megállapította, hogy 2015 és 2019 között Mikkelson tucatnyi cikket írt és publikált olyan cikkekből származó plagizált anyagokat, mint például a Guardian és az LA Times.

A BuzzFeed News megkeresései után Snopes belső felülvizsgálatot végzett, és megerősítette, hogy álnéven, a Snopes byline és saját neve alatt Mikkelson 54 cikket írt és publikált plagizált anyaggal. A cikkek olyan témákat tartalmaznak, mint az azonos neműek házassági engedélyei és David Bowie zenész halála.

Doreen Marchionni, a Snopes szerkesztőségi alelnöke és ügyvezető szerkesztője felfüggesztette Mikkelsont a szerkesztői feladatok alól, amíg „átfogó belső vizsgálatra” nem kerül sor. Ő továbbra is tisztviselő és 50% -os részvényes a társaságban.

„Az eddigi belső kutatásaink során összesen 54 Mikkelson által közzétett történetet találtunk, amelyek megfelelő anyagokat használtak, beleértve a Buzzfeed által velünk megosztott történeteket is” - mondta Vinny Green, Marchionni és a Snopes operatív igazgatója. állásfoglalás.

„Tisztázzuk: a plágium aláássa küldetésünket és értékeinket, pont” - tette hozzá Marchionni. - Ennek nincs helye semmilyen összefüggésben a szervezeten belül.

A Snopes szerkesztősége elutasította Mikkelson viselkedését külön nyilatkozatot nyolc jelenlegi író írta alá. „Határozottan elítéljük ezeket a rossz újságírói gyakorlatokat. … Minden nap keményen dolgozunk a lehető legmagasabb újságírói és etikai normák betartásáért. ”

Snopes azt mondta a BuzzFeed News -nak, hogy tervezi, hogy visszavonja az összes szabálysértő történetet, és letiltja a reklámozást. Mindegyikhez hozzáfűzi a szerkesztő magyarázó megjegyzését is.

Mondta Mikkelson, „Nincs mentség a súlyos ítélkezési hibáimra. Sajnálom."

„Szóval böngésztem a híreket, és a CBS News weboldalán találkoztam egy cikkel egy szörnyű bűncselekményről, amelyben egy memphisi nő vett részt, akit azzal vádolnak, hogy négy gyermekét megölték, mivel hentes késsel elvágták a torkukat: Hmm, tűnődtem, miközben elgondolkoztam a főcím („Memphis anyja 4 gyereke grizzly mészárlásával vádolták”), vajon ez a nő medveszerű módon ölte meg gyermekeit? Vagy rendkívül idős korú édesanya volt? ”

-Snopes.com/ 3. július 2016

Találkozik Jeff Zarronandia. Rövid, de emlékezetes karrierje során megjelent az írása, amely a Pulitzer-díjat és az öszvérbőröző készségét részletező életrajzhoz kapcsolódott. legalább 23 Snopes cikk olyan témákban, mint Donald Trump pénzügyi gondjai és hamis pletykák Hillary Clintonról. Jelentései ellenségeket tettek a szélhámosok és fabulisták körébe a politikai spektrumon, többek között Roger Stone korábbi kampánytanácsos és a néhai „álhírek királya”, Paul Horner, akik mindketten nem voltak tisztában valódi kilétével.

„Ez csak egy David Mikkelson alt” - mondta Snopes korábbi ügyvezető szerkesztője Brooke Binkowski magyarázta, amikor a BuzzFeed News érdeklődött. „Régebben olyan témákról írt, amelyekről tudta, hogy gyűlöletes leveleket fog kapni ezen a feltételezett néven. Ráadásul úgy tűnt, hogy több személyzete van, mint volt. ”

Mikkelson 2015 és 2019 között rendszeresen plagizált más híradóktól érkező tudósításokat, hogy a forgalom felgyorsítására törekedjen.

A BuzzFeed Newsnak adott interjújában Mikkelson ezt a viselkedést a hivatalos újságírói tapasztalat hiányának tulajdonította. „Nem újságírói háttérből származom” - mondta. „Nem voltam hozzászokva a hírek összesítéséhez. Többször átléptem azt a határt, ahol szerzői jog megsértése történt. Nekem ez a tulajdonom. ”

A Snopes a honlap gyakorlatával kapcsolatos magyarázatban tájékoztatja az olvasókat hogy „követi a jelentések átláthatóságára vonatkozó összes iparági iránymutatást”, hozzátéve: „szerintünk a legmenőbb az átláthatóság az olvasókkal”. De azt a tényt, hogy Zarronandia valójában Mikkelson volt, nem hozták nyilvánosságra az oldalon. A BuzzFeed News megkeresését követően a Zarronandia szerzői oldalát eltávolítottuk, és a Zarronandia byline -t felváltottuk a „Snopes staff” szöveggel.

Az 1995-ben Mikkelson és akkori felesége, Barbara Hamel által alapított Snopes az „internet végleges tényellenőrző webhelyének” tekinti magát. kétszer Webby -díjas, akit a New York Times és a Washington Post kedvel. Úgy szolgált a Facebook egyik tényellenőrző partnere 2016 decembere és között február 2019. Ám az elmúlt években a hely zavarta a keserű tulajdonosi vita.

Olvassa el a teljes történetet itt ...

A szerzőről

Patrick Wood
Patrick Wood vezető és kritikus szakértő a fenntartható fejlődés, a zöld gazdaság, az Agenda 21, 2030 Agenda és a történelmi technológiák területén. A Technocracy Rising: A globális átalakulás trójai lójának (2015) szerzője, valamint a Trilaterals Washington felett, I. és II. Kötet (1978-1980), a késő Antony C. Sutton társszerzője.
Feliratkozás
Értesítés
vendég

9 Hozzászólások
Legrégebbi
legújabb A legtöbb szavazatot kapott
Inline visszajelzések
Az összes hozzászólás megtekintése
kocsis

Valójában megnéztem ezt a cikket, és kiderül, hogy az érintettek aggodalma valójában nem tény.

Egyszóval nem érdekli őket. Mindent szándékosan csinálnak. Nem lehet véletlenül ennyire korrupt.

Elle

- Nem lehet véletlenül korrupt. A helyszínen!

„Nem voltam hozzászokva a hírek összesítéséhez. (jaj, mi, mi) Többször átléptem azt a határt, ahol szerzői jog megsértése történt. Nekem ez a tulajdonom. ” (Micsoda nyavalyás.)

A Snopes-t korábban nem tényellenőrzőként, hanem hazugságrejtezőként tárták fel a FakeSM és az őt körülvevő ragadozó vállalatok rendíthetetlen támogatása érdekében. Szóval itt nincs hír.

Utoljára 1 éve szerkesztette Elle
konvertyayo

Először is azt szeretném mondani, hogy nagyra becsülve csodálom a Technocracy News munkáját. Igazán boldog vagyok, hogy 2020 közepén, a lezárások csúcsán (első kör) ráakadtam erre az oldalra.

Most: milyen típusú átalakulás történik a BuzzFeed News -on? 2020 körül és azt megelőzően soha nem számoltak be olyan történetről, amely leleplez egy baloldali öltözéket?

Vaszilij

Gondolom, Mikkelson humanizmusa nem volt elég ahhoz, hogy egyenesen és szűken tartsa. Vicces, hogy ..

DawnieR

Ő csak CREEPY !!!! Úgy tűnik, hogy PEDO tetoválást kell készítenie a homlokára!

Dave

Lépjen be a sznopokba, írja be a 911 ellenőrzött bontást …… ..próbálja ki